S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodné a reklamačné podmienky Eurokom s.r.o.

prevádzkovateľ eupneu.sk

 

OBCHODNÉ PODMIENKY

 

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.eupneu.sk  je spoločnosť EUROKOM s.r.o., Rastislavova 81, 040 01  Košice, IČO: 36591831, IČ DPH: SK2021978332.  Ako chránime Vaše súkromie si môžete prečítať : link

 

     Ceny

  • Všetky ceny tovaru sú uvádzané vrátane  20%  ,alebo 10% DPH.
  • Cena tovaru, ako aj akciové ceny sú platné v momente objednávky, alebo do vypredania zásob.
  • V prípade zmeny riadnej alebo akciovej ceny je pre zákazníka platná cena z vyplnenej objednávky aj to  iba pre tovar dostupný skladom.
  • Prípadné zvýšenie ceny produktu sa nevzťahuje na už vytvorené objednávky u tovaru s dostupnosťou skladom

     Objednávanie tovaru

Pri kúpe tovaru si vyberte jeho voliteľné parametre (ak je takáto možnosť pri tovare dostupná), vpíšte do kolónky množstvo, ktoré si z daného tovaru želáte objednať a kliknite myšou na obrázok „Pridať do košíka“. Zobrazí sa Vám obsah nákupného košíka. Potom sa budete môcť rozhodnúť, či chcete nákup uzavrieť a teda „vytvoriť objednávku“ alebo „pokračovať v nakupovaní“. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete okamžite spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. POZOR: Objednávky a teda tovar posielame výlučne len v rámci SLOVENSKEJ REPUBLIKY.

      Dodacie lehoty

  • Pri väčšine tovaru je uvedená štandardná doba expedície tovaru.
  • Doba je udávaná v počte pracovných dní popripade hodín, alebo približný dátum dodania.
  • Pokiaľ tento údaj pri tovare chýba, väčšina tovaru sa odosiela do 7dní.
  • V špecifických prípadoch môže dôjsť k miernemu opozdeniu.
  • V prípade dočasnej nedostupnosti tovaru alebo dlhšej dobe dodania Vás budeme informovať.
  • Objednávka obsahujúca viaceré položky sa odosiela ako celok, doba expedície podľa tovaru s štandardne najdlhšie uvedenou dobou.

Po expedovaní tovaru zo skladu k prepravcovi je zákazníkovi zaslaný informačný mail.

     Stav objednávky

Stav Vašej objednávky si môžete preveriť prihlásením do Vášho účtu. Pokiaľ ste sa pri vytváraní objednávky neregistrovali, stav Vašej objednávky si viete preveriť aj telefonicky - 0903 606 633 ,alebo mailom na eurokom81@gmail.sk

Pre čo najrýchlenšie vyhľadanie Vašej objednávky je vhodné aby ste nadiktovali číslo objednávky, ktoré Vám bolo zobrazené po jej úspešnom vytvorení a nachádza sa aj v maily, ktorý Vám bol zaslaný. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.

Spôsob dodania tovaru

Tovar posielame:

  • Kuriérskou spločnosťou, tovar doručí zvyčajne nasledujúci pracovný deň od vyexpedovania z našej prevádzky. !!! Pozor pri tomto druhu dopravy si zásielku-objednávku poriadne prezrite či nieje  balenie poškodené, otvorené, natrhnuté alebo zdeformované.  Pri takomto zistení spíšte škodový záznam s kurierom a následne si vytvorte potrebnú fotodokumentáciu balenia poprípade poškodeného,chýbajúceho tovaru pre následnu REEKLAMÁCIU. Krabicu balík si následne uschovajte až do riadného vyriešenia reklamácie." !!! Zákaznik berie na vedomie ,že bez týchto podkladov nevieme u dopravcu reklamovať takéto problemové doručenie a preto finančnú škodu záša kupujúci.

Tovar je možné vyzdvihnúť aj na našej prevádzke. Po prijatí objednávky a pripravení požadovaného tovaru, Vás budeme mailom informovať, že objednaný tovar je pripravený k vyzdvihnutiu. V takom prípade pri vytváraní objednávky zvoľte možnosť dodania:

  • Osobný odber-  1,2€ (odberné miesto sklad Košice, Rastislavova 81,  len po tel. dohode na tel. č. 0903 606 633)

V prípade, že Vám tovar nebol v termíne doručený, kontaktujte nás na eurokom81@gmail.com . Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom alebo telefonicky.

Súčasťou zásielky je aj faktúra, ktorá je platným daňovým dokladom , zároveň slúži aj ako záručný list pre prípad reklamácie. Pri platbe na dobierku je kuriérom / poštovým doručovateľom vystavený príjmový doklad o uhradení sumy za doručenú zásielku.

     Zasielateľské, balné a iné poplatky

K cenám tovaru pripočítavame zasielateľské poplatky (dobierka, platba kartou a pod.), podľa spôsobu dopravy zvolenom zákazníkom pri objednávaní tovaru:

 Objednávka hmotnosti do 0,01    - 3,50kg  :   3,90€ za objednávku pri doručení kurierskou spoločnosťou - zásielka na adresu / Parcelshop

 Objednávka hmotnosti od 3,51   -  5,00kg  :   4,20€ za objednávku pri doručení kurierskou spoločnosťou - zásielka na adresu / Parcelshop

 Objednávka hmotnosti od 5,01   - 10,00kg :   4,80€ za objednávku pri doručení kurierskou spoločnosťou - zásielka na adresu / Parcelshop

 Objednávka hmotnosti od 10,01 - 20,00kg :   5,70€ za objednávku pri doručení kurierskou spoločnosťou - zásielka na adresu / Parcelshop

 Objednávka hmotnosti od 20,01 - 30,00kg :   6,90€ za objednávku pri doručení kurierskou spoločnosťou - zásielka na adresu / Parcelshop

 Objednávka hmotnosti od 30,01 - 40,00kg :   8,70€ za objednávku pri doručení kurierskou spoločnosťou - zásielka na adresu / Parcelshop

 Objednávka hmotnosti od 40,01 - 50,00kg :   9,90€ za objednávku pri doručení kurierskou spoločnosťou - zásielka na adresu / Parcelshop

 Objednávka hmotnosti nad 50,01kg           :   cena bude oznámená objednávateľovi vopred pred posielaním objednávky

bez rozdielu objemu či ceny objednávky, ak nie je pri tovare uvedené inak. Všetky ceny prepravy sú úvádzané s DPH.

POZOR: Objednávky a teda tovar posielame výlučne len v rámci SLOVENSKEJ REPUBLIKY. Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe Vášho želania,  bude tento poplatok účtovaný za každú zásielku samostatne. Tovar zasielaný "zdarma" je odosielaný kurierkou spoločnosťou na dobierku. V prípade požiadavky zákaznika je pred expedíciou možné  zmeniť spôsob dopravy.

K objednávke nie sú dodatočne pripočítavané balné ani žiadne iné poplatky.

     Dodanie zdarma

Platí len pri tovare pri ktorých je  uvedené  "Dodanie zdarma"

     Spôsob platby

Štandardným spôsobom platby za zasielaný tovar je platba na dobierku, alebo platba prevodom vopred na účet( pri tomto spôsobe platby sa tovar  posiela až keď je platba prijatá). Platba na dobierku hotovosť 0,99€ , platba na dobierku kreditnou kartou 1,5€.

Za tovar vyzdvihovaný osobne na odbernom mieste sa platí v hotovosti 1,2€, platobné karty NEPRÍJMAME.

U štátnych inštitúcií fungujúcich cez štátnu pokladnicu, dlhodobých odberateľov a iných vybraných subjektov je možná platba na faktúru. Každá takáto požiadavka je však samostatne posudzovaná.

V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad. Po dohode vopred, je možné faktúru zaslať aj iným spôsobom, resp. na inú adresu ako tovar. Ak pri tovare nie je priložený samostatne vyplnený záručný lisť, za záručný lisť sa považuje faktúra.

     Záručná doba

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak. V prípade predĺženej záručnej doby na 3, 4 alebo 5 rokov, pre jej uplatnenie platia rovnaké podmienky ako v prípade zákonom stanovenej 24 mesačnej záručnej doby - nevzťahuje sa na mechanické poškodenia, elektrické poškodenia zlého zapojenia a pod. Niektoré tovary s predĺženou záručnou dobou, resp. servisom zdarma v rozšírenej dobe je podmienkou registrácia zariadenia na stránke výrobcu - importéra. Predĺžená záruka sa vzťahuje iba na opravu chyby výrobku, resp. výmenu za nový, identický výrobok. Pri uplatňovaní záruky v predĺženej lehote nesie kupujúci náklady spojené so zaslaním tovaru k predajcovi a späť k zákazníkovi (v prípade záruky v zákonnej lehote predávajúci zasiela opravený resp. vymenený tovar k zákazníkovi na vlastné náklady).

Ak pri tovare nie je priložený samostatne vyplnený záručný lisť, za záručný lisť sa považuje faktúra. Pri tovaroch s predĺženou zárukou je tento údaj uvedený u tovaru alebo na samostatnom záručnom liste, ktorý je priložený k výrobku.

eupneu.sk  ručí zákazníkovi za:

  • Dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
  • Priloženie daňového dokladu

eupneu.sk nenesie zodpovednosť za:

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
  • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou prijímateľa

     Stornovanie objednávky

  • Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte e-mailom na eurokom81@gmail.com a uveďte číslo Vašej objednávky.
  • Ak ste za tovar platili prevodom vopred, peniaze Vám vrátime do 14 pracovných dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak Vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho neodstupnosti alebo navýšenia našej nákupnej ceny od dodávateľa. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. Na základe Vášho rozhodnutia sa objednávka bude riešiť ďalej.

V prípade, že chcete reklamovať u nás zakúpený tovar, alebo ho chcete vrátiť, prečítajte si prosím nasledovné informácie.

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

   1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Spoločnosť EUROKOM s.r.o. (ďalej len „EUROKOM s.r.o.“ alebo „predávajúci“) týmto reklamačným poriadkom v súlade s § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov riadne informuje spotrebiteľa (ďalej aj „zákazník“ alebo „kupujúci“) o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“) vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonávaní záručných opráv.
  2. Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), ako aj ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
  3. Tento reklamačný poriadok je v súlade s § 18 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa umiestnený na viditeľnom mieste dostupnom zákazníkovi v prevádzkarni EUROKOM s.r.o a zároveň je zverejnený na internetových stránkach spoločnosti. K stiahnutiu v tomto odkaze: REKLAMAČNÝ FORMULÁR
  1. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY PREDANÉHO TOVARU
    1. EUROKOM s.r.o. zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim (§619 ods. 1 Občianskeho zákonníka) a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (§ 619 ods. 2 Občianskeho zákonníka). Záručná doba je 24 mesiacov (§ 620 Občianskeho zákonníka).
    2. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu z dôvodu vady je záručná doba 24 mesiacov, EUROKOM s.r.o. však nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena (§619 Občianskeho zákonníka).
    3. Pri použitých veciach (napr. predvádzací model) je záručná doba 12 mesiacov (§ 620 ods. 2 Občianskeho zákonníka).
    4. Vyhlásením v záručnom liste vydanom kupujúcemu alebo v reklame môže EUROKOM s.r.o. poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej zákonom, pričom podmienky a rozsah tejto záruky určí v záručnom liste (§ 620 ods. 5 Občianskeho zákonníka).
    5. Záručné doby začínajú plynúť od dátumu prevzatia tovaru kupujúcim (§ 621 Občianskeho zákonníka). Ak má kúpený tovar uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa jeho uvedenia do prevádzky, ak kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do 3 týždňov od prevzatia tovaru a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť (§ 621 Občianskeho zákonníka).
    6. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového tovaru (§ 627 Občianskeho zákonníka).
    7. Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe (§ 626 ods. 1 Občianskeho zákonníka).
    8. Ak EUROKOM s.r.o. pri kúpe tovaru ponúka zákazníkovi k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar ako dar, je na zákazníkovi, či ponúkaný dar príjme. Dar však nie je predaným tovarom, preto EUROKOM s.r.o. nezodpovedá za jeho prípadné vady. Ak však EUROKOM s.r.o. o prípadných vadách daru vie, je povinná na ne zákazníka pri ponuke daru upozorniť(§ 629 Občianskeho zákonníka). Ak má dar vady, na ktoré EUROKOM s.r.o. zákazníka neupozornila, je zákazník oprávnený ho vrátiť (§ 629 Občianskeho zákonníka). Ak zákazníkovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), je zákazník povinný vrátiť EUROKOM s.r.o. všetko, čo podľa zmluvy dostal, t.j. aj tovar prijatý ako dar (§ 457 Občianskeho zákonníka v spojení s § 48 ods. 2 Občianskeho zákonníka).
  2. UPLATNENIE PRÁV ZO ZODPOVEDNOSTI ZA VADY (REKLAMÁCIE)
    1. Kupujúci si uplatňuje právo na opravu v prevádzkárni predávajúceho (§ 18 ods. 2 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Ak je v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu (ďalej len „záručný servis“), ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, kupujúci si uplatní právo na opravu v tomto záručnom servise (§ 625 Občianskeho zákonníka). Adresy a telefónne kontakty záručných servisov nájde kupujúci v záručnom liste.
    2. Ostatné práva zo zodpovednosti za vady, t.j. právo na výmenu tovaru, právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) a právo na primeranú zľavu si kupujúci uplatňuje v prevádzkarni predávajúceho.
    3. Predávajúci alebo záručný servis je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie a reklamáciu vybaviť v lehote, ktorá nesmie byť dlhšia ako 30 dní od uplatnenia reklamácie (§18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa). V prípade reklamácie uplatnenej do 12 mesiacov od kúpy výrobku, predávajúci môže vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia. Ak predávajúci zamietne reklamáciu uplatnenú po 12 mesiacoch od kúpy výrobku, predávajúci je povinný informovať kupujúceho o tom, komu možno zaslať výrobok na odborné posúdenie. Odborným posúdením sa na účely vybavenia reklamácií rozumie o.i. aj stanovisko autorizovanej osoby ,alebo osoby oprávnenej výrobcom na vykonávanie záručných opráv (§ 2 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa).
    4. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať zákazníkovi potvrdenie (§ 18 ods. 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto potvrdením je kópia reklamačného protokolu.
    5. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie (§ 18 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa). Týmto písomným dokladom je kópia reklamačného protokolu s vyplnenou kolónkou vybavenie reklamácie, list obsahujúci písomné vyrozumenie o vybavení reklamácie alebo sms správa obsahujúca informáciu o vybavení reklamácie s písomným potvrdením o jej odoslaní.
  3. VŠEOBECNÉ PODMIENKY REKLAMÁCIE- Pri predkladaní tovaru na reklamáciu:
    1. je potrebné predložiť doklad o kúpe, prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti preukázať, že tovar bol kúpený v spoločnosti EUROKOM s.r.o.
    2. je potrebné, aby tovar spĺňal všetky ostatné podmienky pre záručnú reklamáciu uvedené v záručnom liste (fyzicky nepoškodený, nepoškodený živelnou udalosťou, neporušené plomby atď.),
    3. v prípade, že si zákazník uplatňuje právo vyplývajúce zo záruky presahujúcej rozsah záruky stanovenej zákonom, je potrebné predložiť originál záručného listu.
  4. SPÔSOB VYBAVENIA REKLAMÁCIE
    1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci a je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť (§ 622 ods. 1 Občianskeho zákonníka).
    2. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady (§ 622 ods. 2 Občianskeho zákonníka).
    3. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti (§ 622 ods. 3 Občianskeho zákonníka).
    4. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) (§ 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka).
    5. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľnú vadu, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave tovar riadne užívať (§ 623 ods. 1 Občianskeho zákonníka). Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretí krát po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách.
    6. Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí) aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre väčší počet vád vec riadne užívať. Za väčší počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní.
    7. Ak predávajúci reklamáciu nevybaví do 30 dní, kupujúci má rovnaké práva akoby išlo o neodstrániteľnú vadu (§ 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa), t.j. právo na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy).
    8. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.
    9. Ak má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.

 

        5.   Odstúpenie od kúpnej zmluvy - vrátenie tovaru

 

5.1. Odstúpenie od zmluvy Kupujúcim – Spotrebiteľom


Kupujúcemu – Spotrebiteľovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru") ,a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Kupujúci - Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode.

 

POZOR! Odskúšať  neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť Predávajúcemu.

 

5.2. Tovar sa považuje za prevzatý Kupujúcim - Spotrebiteľom okamihom, keď Kupujúci – Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

 

  • tovary objednané Kupujúcim – Spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo ak sa
  • tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, alebo ak sa
  • tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

 

5.3.    Kupujúci – Spotrebiteľ odoslaním objednávky Predávajúcemu potvrdzuje, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa ust. § 3 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru.

 

5.4.    Kupujúci – Spotrebiteľ môže u predávajúceho uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy zaslaného na poštovú adresu predávajúceho a to EUROKOM s.r.o., so sídlom Rastislavová 81, 04001 Košice , IČO: 36591831  

 

5.5.     Odstúpenie od kúpnej zmluvy prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto OP musí obsahovať údaje v ňom požadované a to najmä:

  • presnú špecifikáciu tovaru,
  • dátum objednania,
  • meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov,
  • adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov, podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov,
  • spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie (najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu),
  • dátum odstúpenia.

Kupujúci – Spotrebiteľ je najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy povinný doručiť Predávajúcemu tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a pod. a v originálnom obale (pokiaľ je to vzhľadom na povahu tovaru možné), a to zaslaním alebo prinesením na adresu EUROKOM s.r.o., so sídlom Rastislavová 81, 04001 Košice , IČO: 36591831

 

Odporúčame tovar poistiť.

 

POZOR! Tovar vrátený na dobierku Predávajúci nepreberá.

 

5.6.     Ak Kupujúci – Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil.

 

5.7.     Kupujúci – Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

 

Po odstúpení od zmluvy Predávajúci vráti Kupujúcemu - Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré kupujúci preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie-prebratie tovaru Predávajúci však nie je povinný uhradiť Kupujúcemu – Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si Kupujúci – Spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil Kupujúci -  Spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim. Platby budú Kupujúcemu – Spotrebiteľovi vrátené do 14 dní odo dňa, keď bude Predávajúcemu doručené oznámenie Kupujúceho - Spotrebiteľa o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký Kupujúci – Spotrebiteľ použil pri platbe Predávajúcemu, ak Kupujúci – Spotrebiteľ neuviedol iný spôsob úhrady vo formulári na odstúpenie od zmluvy, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

 

5.8.    Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu - Spotrebiteľovi všetky platby podľa bodu 5.7. týchto OP pred tým, ako mu je tovar od Kupujúceho - Spotrebiteľa doručený alebo kým Kupujúci – Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť Predávajúcemu.

Platba za vrátený tovar bude teda Predávajúcim uhradená Kupujúcemu - Spotrebiteľovi až po doručení vráteného tovaru späť na adresu uvedenú v bode 5.5. týchto OP alebo po predložení dokladu, preukazujúceho zaslanie tovaru späť (podľa toho, čo nastane skôr).

 

5.9.   V prípade, ak Kupujúci  - Spotrebiteľ odstúpi od zmluvy v zmysle bodu 5.1. týchto OP a vráti Predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má Predávajúci voči Kupujúcemu - Spotrebiteľovi nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu, ktorý si bude uplatňovať súdnou cestou.

 

5.10.   Kupujúci - Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať späť alebo odovzdať predávajúcemu tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a pod. spolu s originálnom obalom, pokiaľ to povaha tovaru umožňuje.

 

5.11.     Pri odstúpení od zmluvy, Kupujúci – Spotrebiteľ znáša iba náklady na vrátenie tovaru Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru, ako aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

 

5.12.     Kupujúci - Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy predmetom ktorej je

 

  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil.

 

 
5.13. Odstúpenie od zmluvy Kupujúcim – Podnikateľom

 

Kupujúci – Podnikateľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu len v prípade, ak je tovar nerozbalený a nepoškodený.

 

Tovar sa považuje za prevzatý Kupujúcim - Podnikateľom okamihom, keď Kupujúci – Podnikateľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

 

  • tovary objednané Kupujúcim – Podnikateľ v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, alebo ak sa
  • tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, alebo ak sa
  • tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

 

Deklarovaný stav „nerozbalený a nepoškodený“ zhodnotí Predávajúci a na základe stavu tovaru o odstúpení od zmluvy rozhodne.

 

Kupujúci – Podnikateľ môže u predávajúceho uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči alebo prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy zaslaného na poštovú adresu predávajúceho a to EUROKOM s.r.o., so sídlom Rastislavová 81, 04001 Košice , IČO: 36591831

 

Kupujúcemu – Podnikateľovi môže byť ponúknuté náhradné odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, ušlej záruky a aktuálnej ceny vráteného tovaru.  V prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany bude tovar vrátený na náklady Predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

 

Ak bude umožnené Kupujúcemu - Podnikateľovi odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote štrnástich dní  a vrátenie tovaru nebude v originálnom obale vrátane všetkých jeho častí a príslušenstva, tak Kupujúci – Podnikateľ berie na vedomie, že Predávajúci si vyhradzuje právo takéto vrátenie spoplatniť čiastkou, ktorá Predávajúcemu vykompenzuje náklady, ktoré je potrebné nevyhnutne vynaložiť pre znovuuvedenie vráteného tovaru do predaja.

 

Pri vystavení dobropisu môže Predávajúci od Kupujúceho – Podnikateľa, prípadne ním poverenej osoby vyžadovať občiansky preukaz za účelom ochrany vlastníckych práv Kupujúceho - Podnikateľa. Predložením občianskeho preukazu Kupujúci – Podnikateľ, prípadne ním poverená osoba súhlasí so spracovaním osobných údajov.

Ak je Kupujúcim – podnikateľom právnická osoba a bude požadovať vrátenie peňazí prostredníctvom preplatenia dobropisu priamo v prevádzkarni Predávajúceho, bude príslušná čiastka vyplatená iba osobám oprávneným konať za dotyčnú právnickú osobu, t.j. štatutárnemu orgánu a osobe, ktorá sa preukáže úradne overenou plnou mocou.

 

5.14. Odstúpenie od kúpnej zmluvy Predávajúcim

 

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy uzatvorenej s Kupujúcim – podnikateľom z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať Kupujúceho - podnikateľa vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote do 15 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim.

6. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

    1. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu:   eurokom81@gmail.com 
    2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
    3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
    4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
    5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk
    6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
      1. ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
      2. ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
    7. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
    8. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

Kolektív eupneu.sk Vám praje príjemné nakupovanie a pekný zvyšok dňa.

 

Dohľad nad dodržiavaním zákona vykonáva:

  • Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 82799  Bratislava
  • Inšpektorát SOI pre Košický kraj: Vrátna č. 3, 043 79 Košice

 

M2RiNzU